Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Somonino: Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowo - kanalizacyjnych na rok 2015 do siedziby Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o. o. w Sławkach
Numer ogłoszenia: 10940 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o. , Sławki 1a, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 58 684 12 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowo - kanalizacyjnych na rok 2015 do siedziby Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o. o. w Sławkach.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów wodociągowo - kanalizacyjnych na rok 2015 do siedziby Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o. o. w Sławkach. Szczegółowy zakres dostaw objętych przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania fabrycznie nowych materiałów wodociągowo - kanalizacyjnych objętych przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu z odpowiednią metką lub etykietą. Dostarczany przedmiot musi posiadać aktualne certyfikaty, atest higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny na wyroby przeznaczone do przesyłania wody przeznaczonej do spożycia oraz deklaracje zgodności. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz karty katalogowej produktu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego przez okres realizacji umowy, przy czym wartość jednorazowego zamówienia nie może być mniejsza niż 10.000 zł netto. Zamówienia na kwotę mniejszą niż 10.000 zł netto Zamawiający odbierze transportem własnym. Szczegółowy zakres każdorazowej dostawy obejmujący przedmiot oraz ilość dostawy zostanie określony przez Zamawiającego w pisemnym lub telefonicznym zamówieniu. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionego asortymentu w terminie maksymalnie 48 godzin od złożonego zamówienia. Dostawy przedmiotu umowy winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30 od poniedziałku do piątku. Towar dostarczany będzie na ryzyko Wykonawcy transportem gwarantującym zachowanie jego należytej jakości. Koszt dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Ilości zamawianych materiałów podane są w sposób szacunkowy (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówienia w zmniejszonych ilościach, całkowitej rezygnacji z dokonania zamówienia niektórych artykułów bądź zwiększenia ilości niektórych dostaw. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z parametrami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji, lub dostarczenia przedmiotu wadliwego Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie również prawo dokonania zamówienia materiałów, które nie zostały wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ, przy czym termin dostawy będzie zależny od dostępności towaru u Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością dostaw objętych niniejszym zamówieniem. Wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe dostaw objętych przedmiotem zamówienia określone w kalkulacji cenowej zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością potwierdzoną przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane produkty nie mniejszej niż 12 miesięcy. Zapłata za dostarczone materiały nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.30.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: 1) terminu zakończenia umowy - umowa może zostać rozwiązana przed okresem 12 miesięcy od daty jej zawarcia w przypadku gdy Zamawiający wyda na zakup materiałów kwotę określoną jako górny limit wynagrodzenia 2)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 3)wynagrodzenia umownego jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpru-slawki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe Sp. z o. o. Sławki 1A, 83-314 Somonino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 09:45, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe Sp. z o. o. Sławki 1A, 83-314 Somonino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie