Zakup i dostawa używanej równiarki drogowej samojezdnej

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

gpru.slawki.ibip.pl/

 


Somonino: Zakup i dostawa używanej równiarki drogowej samojezdnej
Numer ogłoszenia: 22208 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o. , Sławki 1a, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 58 684 12 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gpru.slawki.ibip.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa używanej równiarki drogowej samojezdnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej równiarki drogowej samojezdnej. Oferowana równiarka musi odpowiadać wymaganiom polskich norm. Wykonawca dostarczy na koszt własny do siedziby Zamawiającego maszynę wraz z oryginalną instrukcją obsługi, katalogiem części zamiennych, oraz zaświadczeniem o jej pełnej sprawności wydanej przez autoryzowany serwis. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. Parametry techniczne jakie winna spełniać oferowana równiarka samojezdna: -rok produkcji min. 2000, -ciężar roboczy maszyny min. 15 ton, -silnik wysokoprężny min. 6 - cylindrowy, -moc silnika min. 110kW, -maksymalny moment obrotowy min. 450Nm, -przebieg maks. 11.000 mtg., -minimalna siła pchania maszyny min. 80kN, -maszyna 3 osiowa z napędem na wszystkie koła, -wyposażona w lemiesz przedni o szerokości min. 2 m i lemiesz środkowy o szerokości min. 3,5m, -wyposażona w zrywak tylny min. 5-cio zębowy -wyposażona w instalację do elektronicznej niwelacji, -wyposażona w ogumienie o jednakowym rodzaju bieżnika na wszystkich kołach, -wyposażona w koła o średnicy min. R25, -wyposażona w nowe listwy skrawające lemiesza przedniego i środkowego, -maszyna po przeglądzie obejmującym co najmniej wymianę oleju silnikowego wraz z filtrami, oraz oleju hydraulicznego z filtrami, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu dostawy maszyny pisemną informację o rodzajach wszystkich płynów eksploatacyjnych zastosowanych w przedmiotowej równiarce. Na zakupioną maszynę Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 6-cio miesięcznej gwarancji mechanicznej bez limitu przebiegu motogodzin. Dostawa maszyny zgodnej z SIWZ nastąpi w ciągu maksymalnie 2 tygodni od daty podpisania umowy. Zamawiający po zawarciu z Wykonawcą umowy na dostawę maszyny przewiduje możliwość udzielenia zaliczki w wysokości maks. 50% wartości oferowanej maszyny na podstawie otrzymanej faktury pro forma. Całkowita zapłata nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury po podpisaniu protokołu przekazania maszyny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.22.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga nie wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają wiedzę i doświadczenie. 2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

 

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

  IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 

 Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: 1) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) w zakresie wynagrodzenia umownego, jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gpru.slawki.ibip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe Sp. z o. o. Sławki 1A, 83-314 Somonino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 09:45, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe Sp. z o. o. Sławki 1A, 83-314 Somonino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
 

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Ogłoszenie o zamówieniu
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 273 KB
Wytworzył:
Przemyslaw Ptach
(2015-01-30)
Udostępnił:
Podlasiak Kamila
(2015-01-30 14:27:23)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku SIWZ
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 515 KB
Wytworzył:
Przemyslaw Ptach
(2015-01-30)
Udostępnił:
Podlasiak Kamila
(2015-01-30 14:27:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Zał. nr 1 - formularz ofertowy
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 293 KB
Wytworzył:
Przemyslaw Ptach
(2015-01-30)
Udostępnił:
Podlasiak Kamila
(2015-01-30 14:27:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Zał. nr 2 - opis parametrów technicznych
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 290 KB
Wytworzył:
Przemyslaw Ptach
(2015-01-30)
Udostępnił:
Podlasiak Kamila
(2015-01-30 14:27:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Zał. nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 312 KB
Wytworzył:
Przemyslaw Ptach
(2015-01-30)
Udostępnił:
Podlasiak Kamila
(2015-01-30 14:27:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Zał. nr 4 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 315 KB
Wytworzył:
Przemyslaw Ptach
(2015-01-30)
Udostępnił:
Podlasiak Kamila
(2015-01-30 14:27:40)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Zał. nr 5 - wzór umowy
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 221 KB
Wytworzył:
Przemyslaw Ptach
(2015-01-30)
Udostępnił:
Podlasiak Kamila
(2015-01-30 14:27:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 528 KB
Wytworzył:
Przemysław Ptach
(2015-02-09)
Udostępnił:
Podlasiak Kamila
(2015-02-10 09:56:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Przemysław Ptach
(2015-01-30)
Udostępnił:
Podlasiak Kamila
(2015-01-30 14:32:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Podlasiak Kamila
(2015-01-30 14:46:50)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki